שירות לקוחות 

שירות אישי בטלפון ובאינטרנט 

שירות הלקוחות של מבטח סימון ערוך לסייע לך במגוון נושאים הקשורים לפוליסות שלך. באפשרותך לפנות לשירות לקוחות באמצעות הטלפון או דואר אלקטרוני.
כמו כן, באפשרותך להשאיר את פרטיך ב-Call Back ואנו נשמח לחזור אליך תוך 2 ימי עסקים.
בנוסף, באתר תוכל למצוא מידע רב שיכול לעזור לך: כיצד מגישים תביעת ביטוח? כלים לשרות עצמי באינטרנט, אזור שאלות ותשובות, עמוד טפסים שימושיים ומוקד תמיכה טכנית.
פנסיה וחיסכון
ימים א-ה 08:30-16:30 טלפון: 03-7966060
פקס: 03-7976221
ביטוח בריאות וסיעוד
ימים א-ה 08:30-16:30 טלפון: 03-7966820
פקס: 03-7976821
תיאום פגישות
ימים א-ה 08:30-16:30 טלפון: 03-7966262
פקס: 03-7976262
הזמן שיחת שירות
* שדות מסומנים בכוכבית הנם שדות חובה
שם פרטי: *
שם משפחה: *
לקוח מבטח סימון
טלפון: *
נושא *
הזן את הקוד
החלף תמונה
פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים
 
צור קשר עדכון פרטים הרשמה לניוזלטר פניות הציבור
 
מידע אישי
לקוח מבטח סימון, באפשרותך לצפות במידע האישי און-ליין!

 תביעות

 
איך מגישים תביעה? תביעת ביטוח בריאות תביעת ביטוח חיים שאלות בנושא תביעות
 
פתרונות לחיים - שינוי מקום עבודה
פתרונות לחיים - יציאה לפנסיה
פתרונות לחיים - הפסקת עבודה
פתרונות לחיים - הולדת ילד