שירות לקוחות 

שירות אישי בטלפון ובאינטרנט 

שירות הלקוחות של מבטח סימון ערוך לסייע לך במגוון נושאים הקשורים לפוליסות שלך. באפשרותך לפנות לשירות לקוחות באמצעות הטלפון או דואר אלקטרוני.
כמו כן, באפשרותך להשאיר את פרטיך ב-Call Back ואנו נשמח לחזור אליך תוך 2 ימי עסקים.
בנוסף, באתר תוכל למצוא מידע רב שיכול לעזור לך: כיצד מגישים תביעת ביטוח? כלים לשרות עצמי באינטרנט, אזור שאלות ותשובות, עמוד טפסים שימושיים ומוקד תמיכה טכנית.
שירות אישי
פנסיה
ימים א'-ה': 08:30 - 16:30
טל 03-7966060 פקס 03-7976221
בריאות
ימים א'-ה': 08:30 - 16:00
טל 03-7966820 פקס 03-7976821
תיאום פגישות
ימים א'-ה': 08:30 - 17:00
טל 03-7966262 פקס 03-7976262
הזמן שיחת שירות
נושא:
שם:
ת.ז.
טלפון
שעת התקשרות מועדפת
שדה חובה
שלח
שדה חובה
נציגנו ישובו אליך תוך שני ימי עסקים
 
צור קשר עדכון פרטים הרשמה לניוזלטר פניות הציבור
 
מידע אישי
לקוח מבטח סימון, באפשרותך לצפות במידע האישי און-ליין!

 תביעות

 
איך מגישים תביעה? תביעת ביטוח בריאות תביעת ביטוח חיים שאלות בנושא תביעות
 
פתרונות לחיים - שינוי מקום עבודה
פתרונות לחיים - יציאה לפנסיה
פתרונות לחיים - הפסקת עבודה
פתרונות לחיים - הולדת ילד