מהו ביטוח מחלות קשות? 

הסטטיסטיקה בשנים האחרונות מצביעה על עלייה בתוחלת החיים, כאשר במקביל אנו עדים גם לעליה באבחון של מחלות קשות בקרב טווח גילאים רחב מאוד. העובדה שמחלות ואירועים רפואיים קשים שונים כגון: סרטן מסוגים שונים, אירועים ומחלות לב כבר אינם נחשבים נחלת "הגיל השלישי", הופכת את ביטוח מחלות קשות לרלוונטי יותר ויותר בכל גיל ובכל שלב בחיים.

 

החשיבות של ביטוח מחלות קשות

בנוסף למצב הרפואי והרגשי אליו צריכים להסתגל כל בני המשפחה בעת גילוי, חלילה, של מחלה קשה של אחד מבני הבית, מתווסף קושי נוסף והוא הקושי הכלכלי. הבעיות הגדולות בעת גילוי מחלה קשה היא הניסיון לשמר רמת חיים סבירה ויציבה ככל הניתן לכל בני הביתבמקרה של גילוי מחלה קשה, ייתכנו הוצאות רפואיות גדולות כגון תרופות, טיפולים במכונים פרטיים, אובדן הכנסה בשל היעדרות ממושכת ממקום העבודה גם של בני המשפחה ועוד.  ביטוח מחלות קשות נועד לספק מענה כלכלי לכל אותן הוצאות בלתי צפויות אשר אינן מקבלות מענה במסגרת קופת החולים, או הביטוח הלאומי. הפוליסה מספקת הגנה פיננסית ובכך מסייעת למנוע או לצמצם ככל הניתן את הפגיעה הכלכלית במשק הבית בנוסף למצב המורכב בו נמצאת המשפחה גם כך. אותו פיצוי הכספי המוענק במסגרת פוליסת מחלות קשות מאפשר למבוטח להתמקד בהליך הרפואי והטיפול במחלה וכמובן בהחלמה.

 

ביטוח מחלות קשות כיסוי במסגרת הפוליסה – סוגי המחלות

ביטוח מחלות קשות מעניק פיצוי כספי במקרה של מגוון מחלות קשות ואירועים רפואיים חמורים ובניהם: סרטן, התקף לב חריף, שבץ מוחי, פרקינסון, טרשת נפוצה, תרדמת(קומה) ועוד, כאשר רשימת המחלות המלאה מופיעה בתנאי הפוליסה עצמה ומשתנה בין סוגי הפוליסות וחברות הביטוח השונות. סכום הביטוח אותו זכאי לקבל המבוטח בפוליסה נקבע מראש במועד ההצטרפות לביטוח

 

יתרונות ביטוח מחלות קשות

כמו ביתר ביטוחי הבריאות השונים, גם בביטוח מחלות קשות קיים הבדל בין הכיסויים השונים, וככל שנרכוש כיסוי מקיף יותר, כך בעת הצורך חלילה, תעניק הפוליסה מענה רחב וטוב יותר. בנוסף, בפוליסה מקיפה יותר(בהתאם לתנאיה) קיימת אפשרות לפיצוי נוסף עקב מקרה חוזר של אותה המחלה בגינה כבר התקיימה תביעה במסגרת הפוליסה.

 

כמה עולה ביטוח מחלות קשות?

ישנם כמה מרכיבים לעלות החודשית של פוליסת ביטוח מחלות קשות, כגון: גילו של המבוטח, מצבו הבריאותי, הרגלי עישון, מין וכמובן סכום הביטוח אותו מתבקש לרכוש לעצמו. על מנת להחליט מה גובה סכום הפיצוי לו תדרשו במקרה של חלילה גילוי מחלה קשה, אנו ממליצים לבחון את הנושא  עם סוכן ביטוח על מנת שיתאים לך אתעל  הכיסוי הטוב ביותר ובתנאים הטובים ביותר.

 

ביטוח מחלות קשות במבטח סימון

רגע הגילוי של מחלה קשה חלילה, הוא רגע קשה ומורכב למבוטח ולבני משפחתו. באותם רגעים החשיבות של מענה מקצועי, יעיל, מהיר וטיפול בתביעת הביטוח היא קריטית ויכולה להקל ולסייע בהתמודדות מול ההליך הבירוקרטי של הטיפול בתביעה, עד לרגע קבלת הכספים מחברת הביטוח. חשוב לנו לציין שמומחי הבריאות של מבטח סימון עומדים לרשותך כדי לטפל בתביעה במהירות וביעילות ככל שניתן במידה וחלילה תזדקק לשירותינו.
 
על מנת לרכוש פוליסת ביטוח מחלות קשות אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר ולקבל הצעה אישית, מקצועית המותאמת לצרכייך ולצרכיי המשפחה.
לקבלת הצעה לביטוח מחלות קשות השאר את פרטיך בטופס משמאל.
 
 
שים לב: האמור בכתבה זו מהווה מידע מקצועי כללי בלבד ואינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל רישיון. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים באתר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום. אין להעתיק ו/או לפרסם ו/או לצלם ו/או להפיץ ו/או לעשות כל שימוש במידע ו/או כל חלק ממנו ללא רשות בכתב ומראש מאת מבטח סימון סוכנויות לביטוח.