תיאור המשרה
-
מתן שירות וסיוע לסוכני הביטוח של החברה - מענה טלפוני, מיילים, סיוע בעבודת בק אופיס
-
טיפול ראשוני בהודעות פיגורים
-
שליחת דו"חות למבוטחים ומענה לשאלות בעקבות שליחת הדו"ח
-
מעקב אחר השלמת ניירת ממבוטחים ומעסיקים וסגירת מעגל טיפול
דרישות התפקיד
-
ניסיון בתחום הביטוח הפנסיוני – יתרון (ניתן גם ממוקדי שירות לקוחות או תיאום פגישות)
-
תודעת שירות: סבלנות ואדיבות, סדר וארגון, דיוק ותשומת לב לפרטים
-
אסרטיביות ויכולת התמודדות עם התנגדויות
-
שליטה ביישומי ה- Office כולל Excel
-
אוריינטציה שירותית
-
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועמידה ביעדים
-
יכולת ונכונות ללמידה מקצועית
-
יחסי אנוש טובים
היקף המשרה
משרה מלאה, ימים א'- ה', 8.5 שעות, 08:30-17:00 ימי ו' ושעות נוספות עפ"י הצורך
הגשת מועמדות
יש לשלוח קורות חיים בציון מספר המשרה בנושא המייל, לכתובת:jobs@mvs.co.il