בין התאריכים 15-17/9/2024 מבטח סימון תצא לאירוע חברה, נשוב לפעילות סדירה ביום רביעי, 18/09/2024.פניות שיתקבלו בימים אלו יטופל מיד עם חזרתנו.
במקרים דחופים ניתן לפנות לחברי הנהלת מבטח סימון ובנושא בריאות ניתן לפנות לחברות הביטוח:
הפניקס- *3455 או *5070 mn1@fnx.co.ilאיילון- 1-800-352001mokedbriut@ayalon-ins.co.ilהראל- 03-7547010harel12@harel-ins.co.ilכלל- 5454* או 03-9420440mailbritvi@clal-ins.co.ilמגדל- 03-9201010healthclaim@migdal.co.ilמנורה- *2000 moked-health@menora.co.il
נשמח לעמוד לרשותכם בשעות הפעילות.
מרכז שירות הלקוחות של מבטח סימון, נעים להכיר!נציגינו מתמחים במתן שירות מקצועי בנוגע לחסכונות, ההשקעות והביטוחים שלך.
צרו קשר ב-whatsapp055-7000180
ימי פעילות: א'-ה' 08:30-16:00 | טלפון: 03-7966060 | דוא"ל: mvs@mvs.co.il | פקס: 03-7976221
ימי פעילות: א'-ה' 08:30-16:00 טלפון: 03-7966820 דוא"ל: sherutb@mvs.co.il
ימי פעילות: א'-ה' 08:00-16:00 טלפון: 077-9912666דוא"ל: service@mvs.co.il
ימי פעילות: א'-ד' 08:30-17:00, ה' 08:30-16:30 | טלפון: 03-7966262 | פקס: 03-7976262
לברר את הצורך ומהות הפנייה להתאים את מתן השירות לצורך שעלהלתאם ציפיות עם הלקוח על אופן ומשך הזמן שנדרש על מנת לתת לו מענהלעדכן את המבוטח על סטטוס הטיפול
ימי פעילות: א'-ה' 08:30-16:00 | טלפון: 03-7966263 | פקס: 03-7976263