פשוט יותר להבין, קל יותר להשוות

בעקבות עדכון של משרד האוצר, השיקו חברות הביטוח ביטוח בסיסי אחיד שכולל: בחירת מנתח וייעוץ רפואי. שאר הכיסויים משווקים ככיסויים משלימים, כלומר ניתן לבחור איזה כיסוי נוסף צריך ולהבין את מחירו בקלות.

 

מה לגבי ביטוחי הבריאות בהסדר הישן

החל מפברואר 2016 לא ניתן להצטרף לביטוחי הבריאות בהסדר הישן. לקוחות שמחזיקים בביטוחים אלו יכולים לבחור האם להמשיך איתם או לעבור לביטוח האחיד החדש. במקרה של מעבר, חשוב לוודא שנשמר הרצף הביטוחי.

 

ביטוח אחיד – מה זה אומר?

  • תנאי הביטוח בפרק הניתוחים יהיו זהים בכל חברות הביטוח
  • חברות הביטוח יוכלו לבצע שינויים בתוכנית במהלך תקופת הביטוח
  • תקופת ביטוח, תנאים ומחיר מובטחים רק לשנתיים
  • אחת לשנתיים יוכלו החברות לעדכן את מחירי הביטוח, בגובה של עד 20% או 10 ש"ח, הגבוה מביניהם, ללא צורך באישור לקוח
  • עדכון מחיר גבוה יותר דורש חתימה של הלקוח, כאשר אי תגובה תגרום לביטול הביטוח
  • ההוצאות המכוסות ותקרת סכום הכיסוי אחידות ונקבעות מראש על ידי המפקח על הביטוח


 

עדיין לא בטוח מה משמעות השינויים בביטוחי הבריאות עבורך?

אם יש לך ביטוח בריאות, אתה מוזמן להיכנס לאזור האישי  או לאתר הבריאות של ארגונך במידה ואתה מבוטח דרך מקום עבודתך. באזור האישי תוכל לבחון את ביטוח הבריאות הקיים שלך. אם עדיין אין לך ביטוח בריאות, אתה מוזמן להצטרף לביטוח האחיד באמצעות סוכן של מבטח סימון.

רוצה לשמוע עוד?

שם מלא
דואר אלקטרוני
טלפון
page url
page title

מה תרצה לעשות?

ליצור קשר

שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים

לעדכן פרטים

1הורדת טופס

הורד טופס למילוי כבר הורדתי את הטופס, אני רוצה לעבור לשלב הבא

2העלאת מסמכים

3שליחה

להגיש תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח
 
איך מגישים תביעה? למי עלי לפנות? אלו מסמכים עלי להציג? כיצד ניתן לזרז את התהליך?
אתה מוזמן לקרוא על הליך הגשת התביעה, להבין כיצד עליך לפעול ולגלות שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.
כל המידע על הגשת תביעת ביטוח

למד עוד:

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי
 
באזור האישי שלך במבטח סימון תוכל לקבל את כל המידע על תוכניות הפנסיה, הביטוח וההשקעות שלך.
 
כמו כן, תוכל לבצע פעולות באופן עצמאי: עדכון פרטים, הזמנת דוחות, תיאום פגישה ועוד... הרשם עכשיו!

 

להירשם לניוזלטר

להירשם למסלקה

התחלת עבודה חדשה? ברכותינו!


לצורך הטיפול בתוכניות הפנסיוניות הקיימות שלך, עלינו לקבל מבעוד מועד, פירוט מלא ומקיף של התוכניות שברשותך.
לאחר קבלת מידע זה, נוכל לקיים עמך פגישה לצורך הסדרת ההפרשות הפנסיוניות המשולמות על ידי מעסיקך.
אנא הזן את הפרטים הבאים בטופס, בסיום לחץ "שלח" ותופנה לאתר המסלקה להשלמת פרטי כרטיס אשראי (לזיהוי בלבד)

 

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

 

לפדיון פיצויים או תגמולים בתוכניות הביטוח והפנסיה השונות, יש לשלוח את טופס פדיון הפיצויים או התגמולים בצירוף צילום ת.ז. וספח  + צילום שיק או אישור ניהול חשבון חתום על ידי הבנק, למוקד שירות הלקוחות שלנו.

 

אל תשכח לציין את מספר התוכנית.