תפריט נגישות
דלג לתוכן העמוד
עבור לתפריט ראשי
עבור לתפריט משני
פתרונות ומוצרים
חזרה
פתרונות ומוצרים
ראשי
חיסכון לפנסיה
חזרה
חיסכון לפנסיה
חיסכון פנסיוני אישי
קרן פנסיה
ביטוח מנהלים
קופת גמל
קרן השתלמות
הטבות מס
שאלות נפוצות קרן פנסיה
מילון מונחים פנסיה
ביטוח בריאות
חזרה
ביטוח בריאות
ביטוח בריאות פרטי
ביטוח בריאות קולקטיבי (למעסיק)
ביטוח מחלות קשות
רפורמה בביטוחי בריאות
שאלות נפוצות בביטוח בריאות
מילון מונחים ביטוח בריאות
השקעות ופיננסים
חזרה
השקעות ופיננסים
חיסכון אישי
השוואה בין מוצרי השקעה
שאלות נפוצות תחום פיננסים
לקראת פרישה
חזרה
לקראת פרישה
שירות לאחר פרישה
פרישה לגמלאות - כל השאלות הנפוצות | מבטח סימון
מילון מונחים לקראת פרישה
השוואת ביטוח אלמנטרי בקליק
חזרה
השוואת ביטוח אלמנטרי בקליק
השוואת ביטוח רכב בקליק
השוואת ביטוח דירה בקליק
השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בקליק
ביטוח חיים (ריסק)
ביטוח אובדן כושר עבודה
אזור מעסיקים
חזרה
אזור מעסיקים
כלים דיגיטליים למעסיק
כלים דיגיטליים לעובד
תפעול פנסיוני למעסיקים
ביטוח בריאות קולקטיבי
עדכונים למעסיק
שירות ופעולות
חזרה
שירות ופעולות
ראשי
פעולות
חזרה
פעולות
הגשת תביעה
שינוי אמצעי תשלום
פדיון פיצויים ותגמולים
עדכון פרטים
הרשמה למסלקה הפנסיונית
הרשמה לניוזלטר
צור קשר
אמנת השירות
דואגים לעתיד שלך
מרכז שירות לקוחות
פניות הציבור
שאלות נפוצות שירות
מדריכים וכלים
חזרה
מדריכים וכלים
ראשי
מדריכים פנסיונים לרגעים בחיים
חזרה
מדריכים פנסיונים לרגעים בחיים
עבודה ראשונה
התחתנתי
רכשתי בית
נולד לי ילד
עבודה חדשה
התגרשתי
עזיבת מקום עבודה ושמירה על כספי הפנסיה
פרשתי לפנסיה
התאלמנתי
להבין את הדו"ח השנתי
מאמרים
ניוזלטר
מילון מונחים
שאלות נפוצות
אודות
חזרה
אודות
ראשי
לקוחותינו
חברות בנות ושותפים
חזרה
חברות בנות ושותפים
אלי ארליך
מוטי יצחק ואורן נומוביץ
חגי מנסטר
רועי פרוזן
ירון פרץ
רועי עמרם
מעיין דהאן
נגישות במבטח סימון
פרטיות וסודיות
תנאי שימוש
גילוי נאות
זכיה בתחרות וובי
תקן ISO 27001/ תקן ISO 27799
קריירה במבטח סימון
חפש
חפש
כניסת משתמשים
לאיזור אישי
אתרי בריאות
כניסת מעסיקים
עמוד הבית
פתרונות ומוצרים
ביטוח בריאות
שאלות נפוצות בביטוח בריאות
שאלות נפוצות בביטוח בריאות
שאלות ותשובות
מהי תקופת אכשרה?
תקופת אכשרה מוגדרת בפוליסה כפרק הזמן שחל מרגע מועד תחילת הביטוח ועד החלת הביטוח לכיסוי תקף למבוטח. תקופה זו נעה בין 90 יום לשנה וכאמור מוגדרת בפוליסה. יש לציין כי עד תום תקופת האכשרה, המבוטח לא יהיה זכאי לכיסוי מטעם הביטוח.
מהי תקופת המתנה?
תקופת המתנה מוגדרת כפרק הזמן שחלף בין מקרה הביטוח לבין החל הכיסוי וקבלת התשלומים על ידי המבטח.
כמה זמן מרגע קרות האירוע עלי להגיש תביעה לביטוח בריאות?
עם קרות אירוע ביטוחי יש להגיש תביעה בסמוך למועד ועם הזכאות להגשת התביעה. יש לקחת בחשבון שהגשת תביעה באיחור עלולה לפגוע בזכיותך וזאת בהתאם לתנאי הפוליסה שברשותך. פוליסות רפואיות מכילות חוק התיישנות של 5 שנים.
האם קיימים הבדלים בין סוגי פוליסות הבריאות השונות?
בתחום הבריאות קיימים מגוון מוצרים אשר כל אחד מהם מכיל מאפיינים ייחודים ומכסה מצבים שונים בהתאם. שילוב של המוצרים הקיימים מביא לכיסוי אשר יגן עליך בצורה מירבית בקרות אירוע ביטוחי. חברות הביטוח מציעות מגוון שילובים של מוצרים או חבילה כוללת של איחוד המוצרים הקיימים. בכדי להשיג את ההגנה המושלמת עבורך ועבור בני משפחתך ניתן לפנות לסוכן האישי שלך ולקיים עימו פגישה בנושא. ליצירת קשר עם הסוכן האישי שלך
לחץ כאן
מדוע חשוב לרכוש ביטוח בריאות במקביל לביטוח המשלים דרך קופת החולים?
קופות החולים מציעות ביטוחי בריאות חלקיים בלבד מבחינת כיסויים רפואיים. ביטוח בריאות פרטי מקנה לך הגנה מירבית למצבים רפואיים שונים, כגון: כיסוי בגין בדיקות שאינן בסל, התייעצות עם רופא מומחה, כיסוי בגין ניתוחים גם בבתי חולים פרטים ועוד.
מהו הגיל הנכון ביותר לרכוש ביטוח בריאות פרטי?
רכישת פוליסת בריאות פרטית כרוכה במילוי הצהרת בריאות אישית. לרוב, בגיל צעיר ההסתגויות הרפואיות הן נמוכות יותר ולכן האפשרות לרכוש ביטוח פרטי פשוטה יותר ובמצבים מסוימים ללא צורך במילוי הצהרת בריאות ובעלות נמוכה יותר. לרוב, הצטרפות לביטוח בריאות אינה מותנית בגיל מינימום ולכן נכון יהיה להצטרף לרכוש או להצטרף לביטוח בריאות פרטי בגיל מוקדם ככל שניתן.
מהם התנאים להגדרת מצב סיעודי?
אדם אשר עקב מצב בריאותו לא יוכל לבצע לבדו או שיזדקק לעזרה לצורך תפקוד שגרתי בסיסי, יצטרך להבחן לקביעת המצב הסיעודי במספר פעילויות יום יומיות שגרתיות והן: היכולת העצמאית לקום ולשכב, להתרחץ, לאכול ולשתות, להתלבש ולהתפשט והניידות העצמית. כמו כן מבחני המצב הסיעודי הם השליטה על הסוגרים והיכולת להתמצא בעקבות מצב נפשי או שכלי, כגון תשישות נפש, דמנציה וכו'.
לכל השאלות