אנו, העובדים והמנהלים במבטח סימון, מנהלת ההסדרים הפנסיונים הגדולה והמובילה בישראל, מחויבים ליצירת ערך ללקוחותינו ולניהול הקשר עימם לאורך זמן על בסיס של אמון מלא.  

אנו מתחייבים להעניק לכל לקוח שירות אישי ואיכותי המושתת על הגינות, אחריות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות, זמינות ומועילות. 

אמנת שירות זו מבטאת את שאיפותינו ורצוננו לדאוג למחר שלך, באמצעות מתן מענה לצרכים שלך ושל בני משפחתך. 

שירות אישי

אנו מודעים לכך שלכל לקוח צרכים ייחודים לו. אי לכך נעשה כל מאמץ להקשיב, לזהות ולהבין את צרכיך ולהעניק לך שירות בהתאם לבקשתך, תוך התאמה מירבית לצרכיך ושימת דגש על הדברים החשובים לך

 

הגינות

אנו רואים בהגינות ערך עסקי ופועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכיך, ומתחייבים לנהוג ביושרה ובהגינות כלפיך
 

אחריות ומקצועיות

אנו מאמינים כי בעולם הפנסיוני והפיננסי מקצועיות ואחריות הינם ערכים הכרחיים. לפיכך, אנו מעסיקים מומחים בתחום ומשקיעים משאבים רבים בהכשרתם, כך שיעניקו לך שירות מקיף, כולל ואיכותי בעבור כל תוכניותיך המנוהלות באמצעותנו, החל ממועד ההתקשרות ועד למימוש זכויותך

כבוד ואכפתיות

אנו פועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכיך, ומתחייבים להגן על פרטיות המידע הקיים ברשותנו, באמצעות שימוש בתשתית טכנולוגית מתקדמת והטמעת נהלים קפדניים

זמינות ומועילות

אנו מבינים, כי בפנייתך אלינו יש למרכיב הזמן חשיבות רבה. לכן נעשה כל מאמץ בכדי להיות זמינים לקבל את פנייתך ובכדי לספק לה מענה מקיף, מועיל ומקצועי בזמן סביר, תוך מתן תשובות בהירות ומנומקות

 

זמני מענה

נושא זמני מענה הערות
חזרה למבוטח למתן מענה ראשוני 2 ימי עסקים
מסירת מסמכים הנמצאים ברשותנו, על פי דין 3 ימי עסקים
שליחת מסמך/ אישור שלא נמצא ברשותנו, אלא ברשות היצרנים זמן סביר
העברת אישור, מסמך או בקשה של מבוטח לגוף מוסדי לטובת ביצוע פעולות הקשורות למוצר 7 ימי עסקים בתנאי שכל המסמכים תקינים ומלאים
מסירת מידע ללקוח שפנה בעניין תביעה 2 ימי עסקים למען הסר ספק, הכוונה היא למתן אינפורמציה על דרכי הפעולה בתהליך התביעה (בכפוף לפירוט בחוזר)
בקשת הלקוח לתיאום פגישה יזומה על ידו 7 ימי עסקים
ייזום פניית שירות עקב שינוי במצבו של הלקוח (בכפוף לפירוט בחוזר) 7 ימי עסקים

 

מתוך רצון להמשיך ולשפר את השירות הניתן ללקוחותינו, נודה לך אם תשתף אותנו בחוויית השירות לה זכית. במקרה שחוויית השירות לא תאמה את ציפיותיך תוכל לפנות לממונה על פניות הציבור בחברתנו, בדוא"ל Customers@mvs.co.il.

פרטי התקשרות

לצורך מענה מקצועי, זמין ואיכותי אנו מעמידים לשירותך את מרכז שירות הלקוחות של מבטח סימון.
נציגינו מתמחים במתן שרות מקצועי הכולל מידע מקיף בנוגע לתיק הביטוחי שברשותך.

פנסיה

מוקד שירות לקוחות

ימי פעילות: א’-ד’ 08:30-16:30,
ה' 08:30-16:00
טלפון: 03-7966060
פקס: 03-7976221
דוא"ל:  mvs@mvs.co.il

מחלקת קליטת עובדים חדשים

ימי פעילות: א’-ה’ 08:30-16:00
טלפון: 03-7966263
פקס: 03-7976263
דוא"ל:  welcome@mvs.co.il

מוקד תיאום פגישות

ימי פעילות: א’-ד’ 08:30-17:00,
ה' 08:30-16:30
טלפון: 03-7966262
פקס: 03-7976262
דוא"ל: Pniot@mvs.co.il

לפרטים על מרכז שירות הלקוחות שלנו

בריאות

מוקד שירות לקוחות

ימי פעילות: א’-ד’ 08:30-16:30,
ה' 08:30-16:00
טלפון: 03-7966820
פקס: 03-7976821
דוא"ל: hmvs@mvs.co.il

לפרטים על מרכז שירות הלקוחות שלנו