רפרנט/ית Back Office דסק סוכנים

מספר משרה: 615
מערך תפעול וגבייה

תיאור המשרה

 
  • מתן מענה לסוכנים ולמבוטחים באמצעות מיילים/פקסים/טלפון.
  • מתן מענה לפניות שמתקבלות ממרכז שירות לקוחות.
  • טיפול בפיצויים מעסיק קודם/הלוואות /פדיון תגמולים העברה וביצוע מעקב על תהליכי עבודה מול יצרן (מעקב אחרי עדכון פרטים אישיים / מוטבים. מעקב אחרי הפקה וגביית פרמיה ראשונה בפוליסות פרט).
  • עדכון סטטוס טיפול במערכות ומבוטחים.
  • טיפול בתהליכי חל"ת/ריסק זמני (מעקב אחרי קבלת מסמכים מהמבוטח, בדיקת תקינות הטפסים).
  • טיפול בריג'קטים שמתקבלים מתפעול / יצרן (לא מקצועי).
  • דוחות /העתקי פוליסות.

 דרישות התפקיד

  • בגרות מלאה.
  • סגירת קצוות תוך שימת לב לפרטים הקטנים.
  • עבודה עם ריבוי מערכות ויכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל.
  • יכולות התמודדות עם מצבי לחץ.
  • אמינות, אחריות, שירותיות.
  • מוסר עבודה גבוה, כושר ביטוי, תקשורתיות, יכולת התמדה.

 

היקף המשרה

משרה מלאה, ימים א'-ה, 8.5 שעות ביום., קיימת גמישות בשעות.

הגשת מועמדות

יש לשלוח קורות חיים בציון מספר המשרה בנושא המייל, לכתובת: jobs@mvs.co.il
 
 
  • המשרה פונה לגברים ונשים.
  • דיסקרטיות מובטחת.
  • המשרה מופנית למועמדים מתאימים, לרבות לאנשים עם מוגבלויות, אשר מוגבלותם מאפשרת את ביצוע העבודה.
? בחר קובץ
ניתן לטעון קבצים מסוג PDF,DOC וJPG-בלבד