בתאריך 13/8/19 רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון פרסמה 2 טיוטות:

 
  1. מבנה אחיד להעברת מידע ונתונים בשוק החיסכון הפנסיוני
  2. חובת שימוש במערכת סליקה פנסיונית מרכזית

 

הטיוטות מתייחסות לאפשרות המעסיק לקבל מידע בסיסי מכלל הגופים הפנסיונים בגין תכניות קיימות של עובד חדש ובכפוף להסכמתו. המידע שיגיע יאפשר למעסיק לבדוק כי הנחיית העובד להפקדה תואמות את הקופות שברשותו (לדוגמא: מבטחים ותיקה/חדשה) ומידע הדרוש לקביעת שיעור הפקדה מסוים ו/או מועד הפקדה ע"פ צו הרחבה/ הסכם קיבוצי החל עליו.

 

הפניה לכלל הגופים המוסדיים תהיה דרך המסלקה הפנסיונית וללא חשיפת פרטי זיהוי המעסיק, זאת למניעת אפשרות ניטור פעילות העסקית של המעסיק ע"י גוף מוסדי.

 

בנוסף, תתאפשר קבלת מידע בסיסי אודות מוצרים פנסיונים פעילים מכלל הגופים המוסדיים וזאת לצורך טיוב מערכות השכר והאפשרות לקבלת יתרות פיצויים גם ממעסיק קודם, לשם התחשבנות על פיצויים רטרואקטיבית.

 

המידע הבסיסי שיתקבל מגוף המוסדי יכלול בין היתר את סוג המוצר (קופת ביטוח, קרן פנסיה, קופת גמל, קרן השתלמות), שם התכנית, תאריך ערך הפקדה אחרונה, שעור ההפקדה לפי רכיב (פיצויים, תגמולים וכו').

 

הממשק החדש יאפשר שיפור קליטת הזכויות הפנסיוניות בזכות מידע מקיף יותר על התכנית וההפקדות כפי שנקלטו אצל הגוף המוסדי בעבור עובדים חדשים ואלו שאינם משווקים ע"י מבטח סימון.



לטיוטה 1 >

לטיוטה 2 >

מה תרצה לעשות?

ליצור קשר

שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים

לעדכן פרטים

1הורדת טופס

הורד טופס למילוי כבר הורדתי את הטופס, אני רוצה לעבור לשלב הבא

2העלאת מסמכים

3שליחה

להגיש תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח
 
איך מגישים תביעה? למי עלי לפנות? אלו מסמכים עלי להציג? כיצד ניתן לזרז את התהליך?
אתה מוזמן לקרוא על הליך הגשת התביעה, להבין כיצד עליך לפעול ולגלות שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.
כל המידע על הגשת תביעת ביטוח

למד עוד:

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי
 
באזור האישי שלך במבטח סימון תוכל לקבל את כל המידע על תוכניות הפנסיה, הביטוח וההשקעות שלך.
 
כמו כן, תוכל לבצע פעולות באופן עצמאי: עדכון פרטים, הזמנת דוחות, תיאום פגישה ועוד... הרשם עכשיו!

 

להירשם לניוזלטר

להירשם למסלקה

התחלת עבודה חדשה? ברכותינו!


לצורך הטיפול בתוכניות הפנסיוניות הקיימות שלך, עלינו לקבל מבעוד מועד, פירוט מלא ומקיף של התוכניות שברשותך.
לאחר קבלת מידע זה, נוכל לקיים עמך פגישה לצורך הסדרת ההפרשות הפנסיוניות המשולמות על ידי מעסיקך.
אנא הזן את הפרטים הבאים בטופס, בסיום לחץ "שלח" ותופנה לאתר המסלקה להשלמת פרטי כרטיס אשראי (לזיהוי בלבד)

 

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

 

לפדיון פיצויים או תגמולים בתוכניות הביטוח והפנסיה השונות, יש לשלוח את טופס פדיון הפיצויים או התגמולים בצירוף צילום ת.ז. וספח  + צילום שיק או אישור ניהול חשבון חתום על ידי הבנק, למוקד שירות הלקוחות שלנו.

 

אל תשכח לציין את מספר התוכנית.