ב - 26/11/2017 יערך שינוי במבנה דיווח ממשק מעסיקים שמחייב דיווח ברמת קופה

 

יש לוודא שמערכת השכר ערוכה לדיווח בהתאם, לא נוכל לקלוט ולדווח ליצרנים קבצים שיגיעו ממעסיקים שלא בהתאם למבנה החדש כמפורט:

1. מס' ח"פ המעסיק מעודכן (לא מס' תיק ניכויים).

2. חובה לדווח בממשק מס' ח"פ של כל יצרן אליו נשלח הממשק.

3. שורות הדיווח לעובד יאוחדו וידווחו בשורה אחת לכל יצרן. לדוגמא: רבדי שכר (יסוד, נסיעות, משמרות) וקופות פנימיות (כגון חלוקה בין הון לקצבה)

4. יש לוודא שכיסוי א.כ.ע. ו/או פוליסת פרט מדווחים תחת קוד של קופת ביטוח .קרנות פנסיה וקופות גמל ידווחו ע"פ מספר אישור קופת הגמל באוצר ולא ע"פ מספרי מסלולי השקעה.

5. אין לדווח פוליסות בריאות בממשק זה.

עדיין ניתן ורצוי להעביר קבצי טסטים בתאום מראש לצורך בדיקה מקדמית מול אנשי הקשר אצלנו.

לנוחותכם מצ"ב קישור לקובץ  שפורסם ע"י רשות שוק ההון הכולל את פרטי היצרנים לשם טיוב הנתונים.


רוצה לשמוע עוד?

שם מלא..
דואר אלקטרוני
טלפון
שם הארגון
captcha
page url
page title

מה תרצה לעשות?

שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים

1הורדת טופס

הורד טופס למילוי כבר הורדתי את הטופס, אני רוצה לעבור לשלב הבא

2העלאת מסמכים

3שליחה

הגשת תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח
 
איך מגישים תביעה? למי עלי לפנות? אלו מסמכים עלי להציג? כיצד ניתן לזרז את התהליך?
אתה מוזמן לקרוא על הליך הגשת התביעה, להבין כיצד עליך לפעול ולגלות שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.
כל המידע על הגשת תביעת ביטוח

למד עוד:

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי
 
באזור האישי שלך במבטח סימון תוכל לקבל את כל המידע על תוכניות הפנסיה, הביטוח וההשקעות שלך.
 
כמו כן, תוכל לבצע פעולות באופן עצמאי: עדכון פרטים, הזמנת דוחות, תיאום פגישה ועוד... הרשם עכשיו!

 

התחלת עבודה חדשה? ברכותינו!


לצורך הטיפול בתוכניות הפנסיוניות הקיימות שלך, עלינו לקבל מבעוד מועד, פירוט מלא ומקיף של התוכניות שברשותך.
לאחר קבלת מידע זה, נוכל לקיים עמך פגישה לצורך הסדרת ההפרשות הפנסיוניות המשולמות על ידי מעסיקך.
אנא הזן את הפרטים הבאים בטופס, בסיום לחץ "שלח" ותופנה לאתר המסלקה להשלמת פרטי כרטיס אשראי (לזיהוי בלבד)

 

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

 

לפדיון פיצויים או תגמולים בתוכניות הביטוח והפנסיה השונות, יש לשלוח את טופס פדיון הפיצויים או התגמולים בצירוף צילום ת.ז. וספח  + צילום שיק או אישור ניהול חשבון חתום על ידי הבנק, למוקד שירות הלקוחות שלנו.

 

אל תשכח לציין את מספר התוכנית.