רשות שוק ההון פרסמה, חוזר המסדיר באופן נפרד ופרטני את הליך יישוב התביעות בביטוח סיעודי, במטרה להבטיח כי הטיפול בתביעות סיעוד יהיה מהיר ככל הניתן, הוגן, המצריך טרחה מינימלית מצד המבוטח, שלרוב נמצא בגיל מבוגר.

החוזר יכנס לתוקף מלא החל מספטמבר 2019.



עיקרי החוזר:

  • המבטח ימנה למבוטח איש קשר אישי מטעמו שילווה את הליך הטיפול בתביעה, פרטי ההתקשרות אתו יימסרו יחד עם הודעת אישור קבלת המסמכים
  • הערכת התפקוד שנדרשת לשם בדיקת זכאות תערך ע"י ספק מעריך שיבחר אקראית ובאופן מחזורי ע"י המבטח מתוך רשימת ספקים מעריכים.
    הרשימה תכלול לכל הפחות 10 ספקים מעריכים, מתוכם 3 ספקים בכל מחוז ובתנאי שכל אחד מהם לא טיפל ביותר מ-300 תביעות סיעוד בשנה קלנדרית קודמת.
    ערעור על הערכת הספק המעריך יערך ע"י ספק שיקבע כספק מכריע
  • הכללים המאפשרים למבטח לביצוע חקירה לצורך בחינת יכולתו התפקודית של מבוטח, יכנסו לתוקף בתאריך 01/03/2019
  • בתוקף מידי- חקירת מקרה הביטוח, לא תכלול תיעוד של ביצוע פעולות, שנגרמו בעקבות מצבים אותם יצר החוקר או מי מטעמו שיגרמו למבוטח לבצע אותם

לחוזר המלא>

מה תרצה לעשות?

ליצור קשר

שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים

לעדכן פרטים

1הורדת טופס

הורד טופס למילוי כבר הורדתי את הטופס, אני רוצה לעבור לשלב הבא

2העלאת מסמכים

3שליחה

להגיש תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח
 
איך מגישים תביעה? למי עלי לפנות? אלו מסמכים עלי להציג? כיצד ניתן לזרז את התהליך?
אתה מוזמן לקרוא על הליך הגשת התביעה, להבין כיצד עליך לפעול ולגלות שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.
כל המידע על הגשת תביעת ביטוח

למד עוד:

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי
 
באזור האישי שלך במבטח סימון תוכל לקבל את כל המידע על תוכניות הפנסיה, הביטוח וההשקעות שלך.
 
כמו כן, תוכל לבצע פעולות באופן עצמאי: עדכון פרטים, הזמנת דוחות, תיאום פגישה ועוד... הרשם עכשיו!

 

להירשם לניוזלטר

להירשם למסלקה

התחלת עבודה חדשה? ברכותינו!


לצורך הטיפול בתוכניות הפנסיוניות הקיימות שלך, עלינו לקבל מבעוד מועד, פירוט מלא ומקיף של התוכניות שברשותך.
לאחר קבלת מידע זה, נוכל לקיים עמך פגישה לצורך הסדרת ההפרשות הפנסיוניות המשולמות על ידי מעסיקך.
אנא הזן את הפרטים הבאים בטופס, בסיום לחץ "שלח" ותופנה לאתר המסלקה להשלמת פרטי כרטיס אשראי (לזיהוי בלבד)

 

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

 

לפדיון פיצויים או תגמולים בתוכניות הביטוח והפנסיה השונות, יש לשלוח את טופס פדיון הפיצויים או התגמולים בצירוף צילום ת.ז. וספח  + צילום שיק או אישור ניהול חשבון חתום על ידי הבנק, למוקד שירות הלקוחות שלנו.

 

אל תשכח לציין את מספר התוכנית.