תיאור המשרה
-
קבלת הודעה ראשונה ישירות ממעסיק/ מבוטח
-
פתיחת תביעות חדשות ועדכונן במערכת, בדיקת חוסרים והעברה ליצרן, תיוק בארכיון אופטי ועדכון סוכן הביטוח הפנסיוני עם פתיחת תביעה
-
ביצוע מעקב אחר קבלת מסמכים תקינים, שליחתם ליצרן ועדכון הסטטוס במערכת
-
בדיקת סטטוס תביעה לאחר שליחת מכתב אוטומטי ליצרן
-
מעקב אחר קבלת תשובות מיצרנים על סטטוס התביעה, עדכון מערכת, שליחת SMS אוטומטי למבוטח + מייל למתכנן הפנסיוני
-
מעקב ביצוע החזר פרמיה עודפת למעסיק עקב שחרור מפרמיות
-
טיפול בהמשך תביעות – שליחת הודעה למבוטח לפני תום תקופת התביעה שאושרה, עדכון המערכת, מעקב אחר קבלת מסמכים/ תשובה מהמבוטח
-
ביצוע מעקבים ותזכורות
-
שליפת קובץ סטטוס תביעות מהמערכת אחת לשבועיים
דרישות התפקיד
-
ניסיון / ידע בביטוח פנסיוני – חובה
-
ניסיון עבודה עם מערכות: TTY, שי ביט ארכיון/ WF, CRM, Excel, office
-
דיוק ותשומת לב לפרטים
-
סדר וארגון
-
אוריינטציה שירותית
-
יכולת התמודדות עם מצבי לחץ
-
יכולת עבודה בצוות
היקף המשרה
משרה מלאה, ימים א'- ה', 8.5 שעות, 08:30-17:00 ימי ו' ושעות נוספות עפ"י הצורך
הגשת מועמדות
יש לשלוח קורות חיים בציון מספר המשרה בנושא המייל, לכתובת:jobs@mvs.co.il