תיאור המשרה
-
עבודה צמודה ושוטפת מול סוכן.ת הביטוח, טיפול בתוצרי פגישה
-
השלמת חוסרים מצד מבוטחים – צילומי ת"ז/ חתימות/ פרטי תשלום/ מסמכים רפואיים
-
ביצוע מעקבים מול סוכנים/מבוטחים
-
הבטחת איכות/בקרת איכות - העברת תהליכים/ תוצרים איכותיים לגורם הבא
-
טיפול בריג'קטים שנוצרים מצד סוכן ו/או שחוזרים מתפעול/יצרן
-
ממשקי עבודה רחבים – הן מבחינת מערכות והן מבחינת גורמים:
- מערכות – שייביט / CRM / CIC / מערכות יצרנים / פורמלי / בבילון / אאוטלוק.
- גורמים – מבוטחים / אנשי קשר של מעסיקים (בכירים) / תפעול / יצרנים / סוכנים.
-
ביצוע פעולות אדמיניסטרטיביות שלא מצריכות רישיון פנסיוני (תיקון מסמכים)
דרישות התפקיד
-
בגרות מלאה
-
יכולת עבודה תחת לחץ
-
עבודת צוות/ יוזמה
-
אחריות אישית, אסרטיביות, יסודיות
-
יכולת למידה והכלת חומר/ שינויים (בחומר/הנחיות)
-
פרקטיקה/ תמרון בין מערכות שונות תוך כדי נכונות לעמידה ביעדים
היקף המשרה
משרה מלאה, ימים א'-ה, 8.5 שעות ביום., קיימת גמישות בשעות.
הגשת מועמדות
יש לשלוח קורות חיים בציון מספר המשרה בנושא המייל, לכתובת: jobs@mvs.co.il