תיאור המשרה
 
- 
עבודה צמודה ושוטפת מול סוכן.ת הביטוח, טיפול בתוצרי פגישה 
- 
השלמת חוסרים מצד מבוטחים – צילומי ת"ז/ חתימות/ פרטי תשלום/ מסמכים רפואיים 
- 
ביצוע מעקבים מול סוכנים/מבוטחים 
- 
הבטחת איכות/בקרת איכות - העברת תהליכים/ תוצרים איכותיים לגורם הבא 
- 
טיפול בריג'קטים שנוצרים מצד סוכן ו/או שחוזרים מתפעול/יצרן 
- 
ממשקי עבודה רחבים – הן מבחינת מערכות והן מבחינת גורמים: 
- מערכות – שייביט / CRM / CIC / מערכות יצרנים / פורמלי / בבילון / אאוטלוק.
- גורמים – מבוטחים / אנשי קשר של מעסיקים (בכירים) / תפעול / יצרנים / סוכנים.
- 
ביצוע פעולות אדמיניסטרטיביות שלא מצריכות רישיון פנסיוני (תיקון מסמכים) 
 
דרישות התפקיד
 
- 
בגרות מלאה 
- 
יכולת עבודה תחת לחץ 
- 
עבודת צוות/ יוזמה 
- 
אחריות אישית, אסרטיביות, יסודיות 
- 
יכולת למידה והכלת חומר/ שינויים (בחומר/הנחיות) 
- 
פרקטיקה/ תמרון בין מערכות שונות תוך כדי נכונות לעמידה ביעדים
 
 
 
 
היקף המשרה
 
משרה מלאה, ימים א'-ה, 8.5 שעות ביום., קיימת גמישות בשעות.
 
הגשת מועמדות
יש לשלוח קורות חיים בציון מספר המשרה בנושא המייל, לכתובת: jobs@mvs.co.il