להלן עדכונים אשר נכנסים לתוקף החל מ- 1 ביוני 2017, בהתאם לחוזר הצטרפות לקרן פנסיה או לקופת גמל.



הצטרפות לקרן פנסיה, קופת גמל ולקרן השתלמות תעשה באמצעות טפסי הצטרפות חדשים, בהתאם לנוסח אחיד שנקבע בחוזר.
בניגוד לטפסים הקודמים, המעסיק אינו חותם על טופס ההצטרפות, אלא מקבל הודעה  מהקופה על בחירת העובד ודרכי התשלום.
מרגע קבלת ההודעה הנ"ל יפעל המעסיק בהתאם לבחירת העובד בקרן פנסיה או בקופת גמל לא יאוחר מהחודש העוקב לחודש שלאחר קבלת ההודעה.


כיסוי ביטוחי למבוטח ייכנס לתוקף לאחר שיבוצעו כל תנאי ההצטרפות שלהלן:

  1. הקופה שנבחרה קיבלה טפסי הצטרפות מלאים
  2. הקופה אישרה את צירוף העמית לקרן הפנסיה
  3. התקבל תשלום אחד לפחות או התחייבות המעסיק  להעביר כספים במהלך שני החודשים שלאחר החודש בו ניתנה ההתחייבות

על מנת שלא לחשוף את העובד למצב שלא יהיה בכיסוי ביטוחי זאת עד העברת הכספים בפועל, אנו ממליצים לחתום על טופס התחייבות מעסיק. ניתן לחתום על הטופס באמצעות חתימה מרחוק. למידע והצטרפות מעסיקים למערכת חתימות מרחוק – ניתן לפנות לסוכן.


בנוסף, עובד וותיק שהינו עמית בקופה שאינה קופת בררת המחדל של המעסיק ומבקש לעבור לקרן פנסיה "ברירת מחדל" דרך מעסיקו, צריך לאשר בחתימתו מעבר זה  על  טופס הצטרפות לקופת ברירת המחדל.

רוצה לשמוע עוד?

שם מלא..
דואר אלקטרוני
טלפון
שם הארגון
captcha
page url
page title

מה תרצה לעשות?

ליצור קשר

שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים

לעדכן פרטים

1הורדת טופס

הורד טופס למילוי כבר הורדתי את הטופס, אני רוצה לעבור לשלב הבא

2העלאת מסמכים

3שליחה

להגיש תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח
 
איך מגישים תביעה? למי עלי לפנות? אלו מסמכים עלי להציג? כיצד ניתן לזרז את התהליך?
אתה מוזמן לקרוא על הליך הגשת התביעה, להבין כיצד עליך לפעול ולגלות שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.
כל המידע על הגשת תביעת ביטוח

למד עוד:

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי
 
באזור האישי שלך במבטח סימון תוכל לקבל את כל המידע על תוכניות הפנסיה, הביטוח וההשקעות שלך.
 
כמו כן, תוכל לבצע פעולות באופן עצמאי: עדכון פרטים, הזמנת דוחות, תיאום פגישה ועוד... הרשם עכשיו!

 

להירשם לניוזלטר

להירשם למסלקה

התחלת עבודה חדשה? ברכותינו!


לצורך הטיפול בתוכניות הפנסיוניות הקיימות שלך, עלינו לקבל מבעוד מועד, פירוט מלא ומקיף של התוכניות שברשותך.
לאחר קבלת מידע זה, נוכל לקיים עמך פגישה לצורך הסדרת ההפרשות הפנסיוניות המשולמות על ידי מעסיקך.
אנא הזן את הפרטים הבאים בטופס, בסיום לחץ "שלח" ותופנה לאתר המסלקה להשלמת פרטי כרטיס אשראי (לזיהוי בלבד)

 

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

 

לפדיון פיצויים או תגמולים בתוכניות הביטוח והפנסיה השונות, יש לשלוח את טופס פדיון הפיצויים או התגמולים בצירוף צילום ת.ז. וספח  + צילום שיק או אישור ניהול חשבון חתום על ידי הבנק, למוקד שירות הלקוחות שלנו.

 

אל תשכח לציין את מספר התוכנית.