חוזר נוסף בנושא איחוד כספים בקרנות הפנסיה החדשות

 

חוזר זה הנו המשך למהלך אשר בוצע בשנת 2016, שבו אוחדו כספים של עמיתים פעילים* אשר במקביל הינם גם עמיתים לא פעילים**.

להלן תקציר החוזר:

  • על חברה מנהלת של קרן פנסיה להודיע עד 1.11.17 לעמיתים שחשבונותיהם נפתחו לפני 1.1.17 ולא נשלחו להם הודעות מכח החוזר הקודם, הודעה זו תעדכן על הכוונה להעביר מידע עליהם לממונה לצורך איחוד חשבונות, אלא אם יתנגדו למהלך (בדומה למהלך הקודם)
  • החברה המנהלת תעביר מידע לממונה לגבי העמיתים עד ליום 26.12.17, למעט עמיתים אשר ביקשו בעבר שלא יועברו נתונים בגינם או עמיתים שביקשו שכספם לא יועבר
  • הממונה יעביר דיווח לכל חברה מנהלת ביחס לעמיתים הפעילים אצלה שהם גם עמיתים לא פעילים בקרן פנסיה של חברה מנהלת אחרת וזאת עד 2.01.18
  • חברה מנהלת תודיע לעמיתים עד 17.1.18 על הכוונה להעביר כספים מקרנות חדשות בהן הם עמיתים לא פעילים ועל זכותם להתנגד להעברת הכספים
  • לא הודיע העמית על התנגדותו להעברת הכספים בתוך 45 ימים, תפנה החברה המנהלת בה העמית פעיל לחברה בה העמית לא פעיל בבקשת ניוד וזאת עד 11.03.18

כמו כן, נקבעו כללים לגבי עמיתים הפעילים ולא פעילים ביותר מקרן פנסיה אחת:

 

  • עמית הפעיל במספר קרנות יודיע לקרן בה הוא פעיל אם הוא מעוניין לנייד אליה את הכספים הלא פעילים – כלומר הודעה אקטיבית, וזאת בטופס שישלח אליו
  • עמית אשר יש לו מספר קופות לא פעילות, יכול לבחור אילו קופות לא פעילות יניידו ואילו קופות ינויידו

אנו מזכירים, כי החל משנת 2017 מתרחש תהליך דומה לכל עמית חדש המצטרף לקרן פנסיה, לכן המהלך רלוונטי בעיקר לעמיתים לא נכללו מסיבות שונות באיחוד החשבונות הקודם.

 

לחוזר המלא

 

* עמית פעיל הוא מי שהופקדו בשלו כספים לקרן הפנסיה בגין החודשים ספטמבר או אוקטובר 2017
** עמית לא פעיל הוא מי שבהתאם לתקנון קרן הפנסיה אין לו כיסוי ביטוחי נכות/מוות ולא הופקדו לחשבונו כספים מאז חודש נובמבר 2016

רוצה לשמוע עוד?

שם מלא..
דואר אלקטרוני
טלפון
שם הארגון
captcha
page url
page title

מה תרצה לעשות?

ליצור קשר

שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים

לעדכן פרטים

1הורדת טופס

הורד טופס למילוי כבר הורדתי את הטופס, אני רוצה לעבור לשלב הבא

2העלאת מסמכים

3שליחה

להגיש תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח
 
איך מגישים תביעה? למי עלי לפנות? אלו מסמכים עלי להציג? כיצד ניתן לזרז את התהליך?
אתה מוזמן לקרוא על הליך הגשת התביעה, להבין כיצד עליך לפעול ולגלות שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.
כל המידע על הגשת תביעת ביטוח

למד עוד:

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי
 
באזור האישי שלך במבטח סימון תוכל לקבל את כל המידע על תוכניות הפנסיה, הביטוח וההשקעות שלך.
 
כמו כן, תוכל לבצע פעולות באופן עצמאי: עדכון פרטים, הזמנת דוחות, תיאום פגישה ועוד... הרשם עכשיו!

 

להירשם לניוזלטר

להירשם למסלקה

התחלת עבודה חדשה? ברכותינו!


לצורך הטיפול בתוכניות הפנסיוניות הקיימות שלך, עלינו לקבל מבעוד מועד, פירוט מלא ומקיף של התוכניות שברשותך.
לאחר קבלת מידע זה, נוכל לקיים עמך פגישה לצורך הסדרת ההפרשות הפנסיוניות המשולמות על ידי מעסיקך.
אנא הזן את הפרטים הבאים בטופס, בסיום לחץ "שלח" ותופנה לאתר המסלקה להשלמת פרטי כרטיס אשראי (לזיהוי בלבד)

 

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

 

לפדיון פיצויים או תגמולים בתוכניות הביטוח והפנסיה השונות, יש לשלוח את טופס פדיון הפיצויים או התגמולים בצירוף צילום ת.ז. וספח  + צילום שיק או אישור ניהול חשבון חתום על ידי הבנק, למוקד שירות הלקוחות שלנו.

 

אל תשכח לציין את מספר התוכנית.