ביום 19 בינואר 2021 פרסם הממונה דחיית ההגבלה על מעסיק להפקיד לקופות העובדים באמצעות חשבון נאמנות ,חובת דיווח הפקדות באופן ממוכן ונושאים נוספים שחלקם יפורטו מטה.

 

הדחייה נועדה לשם מיצוי הדיונים בטיוטות אשר פורסמו באוקטובר 2020.

 

ממשק מעסיקים

 

הגבלת האפשרות למעסיק להפקיד באמצעות חשבון נאמנות של בעל רישיון נדחתה כאשר למעסיק יש:

 

  • יותר מ- 100 עובדים - מפברואר 2022
  • פחות מ- 100 עובדים - מפברואר 2023

 

אנו מזכירים כי מבטח סימון פיתחה ועובדת עם פתרון חליפי להפקדת מעסיק באמצעות מס"ב (ניתן לפנות לראש צוות התפעול שלך לקבלת פרטים נוספים).

אופן הפקדת תשלומים

 

  • חובת דיווח ממוכנת על הפקדות מעסיקים להם 3-10 עובדים, נדחתה לפברואר 2022
  • חובת דיווח ממוכנת על הפקדות מעסיקים להם פחות מ- 3 עובדים, נדחתה ליוני 2022

 

בהזדמנות זו נזכיר כי מבטח סימון עברה לעבוד רק באמצעות קבצים ממוכנים, לכן, מעסיק המעוניין להעביר מידע על ההפקדות שלא באמצעות קובץ, יבצע זאת ישירות מול הגוף המוסדי ומבטח סימון לא תשמש עבורו כגורם מתפעל.

 

בנוסף, נדחו לפברואר 2022 ההנחיות שהסדירו את דיווח חלוקת כספים בין קופות גמל מבעל רישיון למעסיק ולגוף מוסדי.

מודגש כי הנחיות לשימוש בהרשאה לחיוב חשבון על בסיס הקובץ והתיקונים שבוצעו בקבצי גרסה 3 בממשק מעסיקים, אינם נדחים וייכנסו לתוקף ביום 21 בפברואר 2021.

 

נעדכן בהמשך בגין שינויים בהוראות כפי שיתגבשו מהדיונים בטיוטות המצורפות.

לחוזרים והטיוטות:

אופן הפקדת תשלומים לקופת גמל
מבנה אחיד להעברת מידע ונתונים בשוק החיסכון הפנסיוני
מכתב נלווה - פרסומי ינואר

מה תרצה לעשות?

ליצור קשר

שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים

לעדכן פרטים

1הורדת טופס

הורד טופס למילוי כבר הורדתי את הטופס, אני רוצה לעבור לשלב הבא

2העלאת מסמכים

3שליחה

להגיש תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח
 
איך מגישים תביעה? למי עלי לפנות? אלו מסמכים עלי להציג? כיצד ניתן לזרז את התהליך?
אתה מוזמן לקרוא על הליך הגשת התביעה, להבין כיצד עליך לפעול ולגלות שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.
כל המידע על הגשת תביעת ביטוח

למד עוד:

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי
 
באזור האישי שלך במבטח סימון תוכל לקבל את כל המידע על תוכניות הפנסיה, הביטוח וההשקעות שלך.
 
כמו כן, תוכל לבצע פעולות באופן עצמאי: עדכון פרטים, הזמנת דוחות, תיאום פגישה ועוד... הרשם עכשיו!

 

להירשם לניוזלטר

להירשם למסלקה

התחלת עבודה חדשה? ברכותינו!


לצורך הטיפול בתוכניות הפנסיוניות הקיימות שלך, עלינו לקבל מבעוד מועד, פירוט מלא ומקיף של התוכניות שברשותך.
לאחר קבלת מידע זה, נוכל לקיים עמך פגישה לצורך הסדרת ההפרשות הפנסיוניות המשולמות על ידי מעסיקך.
אנא הזן את הפרטים הבאים בטופס, בסיום לחץ "שלח" ותופנה לאתר המסלקה להשלמת פרטי כרטיס אשראי (לזיהוי בלבד)

 

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

 

לפדיון פיצויים או תגמולים בתוכניות הביטוח והפנסיה השונות, יש לשלוח את טופס פדיון הפיצויים או התגמולים בצירוף צילום ת.ז. וספח  + צילום שיק או אישור ניהול חשבון חתום על ידי הבנק, למוקד שירות הלקוחות שלנו.

 

אל תשכח לציין את מספר התוכנית.