לקראת יישום תקנות התשלומים על מעסיקים המונים 50-99 עובדים החל מפברואר 2017:

תקנות הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל) (תשלומים לקופות גמל) תשע"ד- 2014, פורסמו ברשומות באוגוסט 2014 ונכנסו לתוקפן בינואר 2016.

תקנות אלו משנות את הדיווח הנוגע להעברת התשלומים בגין התכניות הפנסיות של העובדים וקליטת הכספים בגופים המוסדיים ומעבירות את מלוא האחריות לדיווח על כתפי המעסיקים.

לדיוור המקורי של מבטח סימון בנושא לחץ כאן

מה נדרש לדווח החל מ 1/2/2017?


בין הפרטים שעל המעסיק להעביר נכללים הנתונים הבאים:

  • פירוט הגופים המוסדיים בהם מנהל כל עובד את החיסכון שלו (חברות ביטוח, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות וכו')
  • שיעורי וסכומי ההפקדה לכל קופה
  • פירוט תגמולים פטורים (תגמולים בגינם קיבל העובד לא קיבל זיכוי מס ו/או נזקפה לו הכנסה בשל תגמולים אלו ואשר יאפשרו לו קצבה פטורה ממס בגיל הפרישה)

דיווח אחיד ומסודר על הפסקה בהעברת כספים, כגון: סיום יחסי עובד-מעסיק, חופשת לידה, חל"ת, שמירת הריון וכד'.

איך המעסיק נדרש להיערך לנושא?

 

  • מעסיק נדרש לפנות לנציגי תוכנת השכר ולוודא שקידוד הקופות במערכת השכר בוצעה כנדרש, ברמת כל עובד
  • נתוני קידוד שכר – במידה ויש שאלה לגבי קידוד קופות, ניתן לפנות לצוות התפעול

איך יתבצע הדיווח השוטף?

 

  • מעסיק נדרש להעביר את הדיווחים באמצעות קובץ דיגיטלי במבנה אחיד ומאובטח
  • עדיפות לטעינת הקובץ דרך אתר מעסיקים שלנו – לקבלת טופס הצטרפות ולפרטים נוספים פנו לדסק מעסיקים שלנו במייל: desk@mvs.co.il

 

במידה ולא התחברתם לאתר, יש לפעול באופן הבא:


שליחת הקבצים תתבצע באופן מאובטח.

ניתן להעביר קבצים במבנה חדש על פי ההנחיות הבאות:

  1. שליחה למייל יעודי ממשק מעסיקים, מבטח סימון Mimshak-massikim@mvs.co.il
  2. יש לכווץ את הקובץ באמצעות תוכנת ZIP
  3. הגנה על הקובץ בסיסמה במבנה הבא: mm וח"פ המפעל
  4. בנושא המייל- יש לציין ח"פ בספרות בלבד

 

לשאלות והבהרות אנא פנו לצוות ולדסק.

רוצה לשמוע עוד?

שם מלא..
דואר אלקטרוני
טלפון
שם הארגון
captcha
page url
page title

מה תרצה לעשות?

ליצור קשר

שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים

לעדכן פרטים

1הורדת טופס

הורד טופס למילוי כבר הורדתי את הטופס, אני רוצה לעבור לשלב הבא

2העלאת מסמכים

3שליחה

להגיש תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח
 
איך מגישים תביעה? למי עלי לפנות? אלו מסמכים עלי להציג? כיצד ניתן לזרז את התהליך?
אתה מוזמן לקרוא על הליך הגשת התביעה, להבין כיצד עליך לפעול ולגלות שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.
כל המידע על הגשת תביעת ביטוח

למד עוד:

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי
 
באזור האישי שלך במבטח סימון תוכל לקבל את כל המידע על תוכניות הפנסיה, הביטוח וההשקעות שלך.
 
כמו כן, תוכל לבצע פעולות באופן עצמאי: עדכון פרטים, הזמנת דוחות, תיאום פגישה ועוד... הרשם עכשיו!

 

להירשם לניוזלטר

להירשם למסלקה

התחלת עבודה חדשה? ברכותינו!


לצורך הטיפול בתוכניות הפנסיוניות הקיימות שלך, עלינו לקבל מבעוד מועד, פירוט מלא ומקיף של התוכניות שברשותך.
לאחר קבלת מידע זה, נוכל לקיים עמך פגישה לצורך הסדרת ההפרשות הפנסיוניות המשולמות על ידי מעסיקך.
אנא הזן את הפרטים הבאים בטופס, בסיום לחץ "שלח" ותופנה לאתר המסלקה להשלמת פרטי כרטיס אשראי (לזיהוי בלבד)

 

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

 

לפדיון פיצויים או תגמולים בתוכניות הביטוח והפנסיה השונות, יש לשלוח את טופס פדיון הפיצויים או התגמולים בצירוף צילום ת.ז. וספח  + צילום שיק או אישור ניהול חשבון חתום על ידי הבנק, למוקד שירות הלקוחות שלנו.

 

אל תשכח לציין את מספר התוכנית.