ביום 8.11.2017 פורסם חוזר "אופן הפקדת תשלומים לקופות הגמל" הקובע כי:

 

  • חובת הדיווח באמצעות ממשק מעסיקים נדחתה למעסיקים להם פחות מ- 20 עובדים:
    • מעסיקים להם בין 20 ל- 50 עובדים יחויבו בדיווח החל מחודש פברואר 2018
    • מעסיקים להם פחות מ- 20 עובדים יחויבו בדיווח החל מפברואר 2019
  • הדיווח שיועבר בממשק על ידי המעסיק יותאם לנתונים במערכות השכר
  • עובד רשאי להנחות את מעסיקו לפצל את הדיווח על התשלומים הפטורים בין מספר קופות הגמל (פיצויים שחויבו במס בעת ההפקדה ודיווח על קצבה מוכרת)
  • בעת הפסקת יחסי עובד מעביד בה נשללה הזכאות לפיצויים, יעביר המעסיק הודעה לעניין סעיף 14 לחוק פיצויי פיטורין, אשר תועבר לעמית ע"י הקופה (החל מחודש ספטמבר 2018)
  • המעסיק יחויב לדווח לקופה את פרטי הטלפון הסלולרי של העובד, לצורך משלוח הודעות מהקופה (החל מחודש ספטמבר 2018). לכן, אנו ממליצים לטייב את מערכת השכר בנתון זה
  • היזון חוזר מסכם יכלול מידע על אופן פיצול הכספים של העובד בין חשבונותיו
  • זמן תגובה להיזון חוזר לבקשת מעסיק נקבע על 21 ימי עסקים ויצומצם בהדרגה ל- 10 ימי עסקים
  • העובד יכול לפנות לקופה בבקשה לקבל דיווח שוטף אודות קליטת הפקדותיו (החל מחודש ספטמבר 2018)
  • הוראות המעבר מאפשרות למעסיקים מעל 10 עובדים להעביר המחאות לטובת קופת הגמל בלבד (עד 1.9.2019) ופרטי המחאה (מספר ההמחאה, הבנק, והסניף) יופיעו בפרטים שעל המעסיק להעביר לקופה בעת התשלום


 

לתשומת לבך, החל מינואר 2018, בהתאם לרוח הרגולציה, לא נקבל העברות לחשבון הנאמנות שלנו באמצעות המחאות.

תשלומים בהמחאות יש לבצע ישירות לקופות הגמל, ממועד זה לא נקבל לחשבון הנאמנות תשלומים בהמחאות אלא בהעברה בנקאית בלבד.

מעסיק שהחליט להמשיך ולהשתמש בהמחאות, יעביר אותן ישירות לקופות וימציא למבטח סימון אסמכתא להעברת הכספים מהקופות בלבד.

נדגיש, כי חובה להעביר למבטח סימון את פרטי ההמחאה או העברה הבנקאית כמפורט לעיל.

חשוב לציין, כי פרסום החוזר אינו גורע מחובת המעסיקים לחתום על הסכם ומתן הרשאה לגורם מתפעל ולתשלום בגין שירותי תפעול כחוק, כפי שפרסמנו בעבר.

לחוזר המלא והמחייב

רוצה לשמוע עוד?

שם מלא..
דואר אלקטרוני
טלפון
שם הארגון
captcha
page url
page title

מה תרצה לעשות?

שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים

1הורדת טופס

הורד טופס למילוי כבר הורדתי את הטופס, אני רוצה לעבור לשלב הבא

2העלאת מסמכים

3שליחה

הגשת תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח
 
איך מגישים תביעה? למי עלי לפנות? אלו מסמכים עלי להציג? כיצד ניתן לזרז את התהליך?
אתה מוזמן לקרוא על הליך הגשת התביעה, להבין כיצד עליך לפעול ולגלות שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.
כל המידע על הגשת תביעת ביטוח

למד עוד:

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי
 
באזור האישי שלך במבטח סימון תוכל לקבל את כל המידע על תוכניות הפנסיה, הביטוח וההשקעות שלך.
 
כמו כן, תוכל לבצע פעולות באופן עצמאי: עדכון פרטים, הזמנת דוחות, תיאום פגישה ועוד... הרשם עכשיו!

 

התחלת עבודה חדשה? ברכותינו!


לצורך הטיפול בתוכניות הפנסיוניות הקיימות שלך, עלינו לקבל מבעוד מועד, פירוט מלא ומקיף של התוכניות שברשותך.
לאחר קבלת מידע זה, נוכל לקיים עמך פגישה לצורך הסדרת ההפרשות הפנסיוניות המשולמות על ידי מעסיקך.
אנא הזן את הפרטים הבאים בטופס, בסיום לחץ "שלח" ותופנה לאתר המסלקה להשלמת פרטי כרטיס אשראי (לזיהוי בלבד)

 

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

 

לפדיון פיצויים או תגמולים בתוכניות הביטוח והפנסיה השונות, יש לשלוח את טופס פדיון הפיצויים או התגמולים בצירוף צילום ת.ז. וספח  + צילום שיק או אישור ניהול חשבון חתום על ידי הבנק, למוקד שירות הלקוחות שלנו.

 

אל תשכח לציין את מספר התוכנית.