אנליסט שיווק דיגיטלי - Analyst Digital

מספר משרה: 900
שיווק

תיאור המשרה

 
  • ביצוע ניתוחים אנליטיים על פעילות הדיגיטל לצורך הסקת מסקנות והפקת תובנות עסקיות,בנייה ותחזוקה של מאגרי מידע ומערכות נתונים
  • ניתוח והצגת דוחות
  • אנליזת דאטה מורכבת מעולמות התוכן השונים, עיבוד נתונים, ניתוחי עומק, ביצוע חתכים, תרגום התוצאות ומתן הצעות ערך. מדידה ובקרת תוצאות - ROI
  • ידע וניסיון בעבודה עם פלטפורמות google analytics, google tag manager, google data studio עבודה אשר דורשת אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ויכולת מצוינות של ירידה לפרטים
  • הבנה וניסיון בבניית קמפיינים ממומנים PPC  - יתרון
  • בניית כלים לשיווק - היכולת ליצירת כלי שיווק מתוחכמים. לדוגמה, כלים שמבצעים חיתוך ומוציאים את רשימת הלקוחות אליהם כדאי לפנות בהצעה מסוימת.
  • יכולת לעקוב אחרי המסע שגולשים עוברים ברחבי הרשת: להבין כיצד הם מגיעים לנכסים הדיגיטליים של המותג (לאתרים, לעמודי נחיתה וכו’), איך הם מתנהגים שם, ומה מניע אותם
  • למידת מתחרים, חוויית לקוח, סקרי שביעות רצון
 

דרישות התפקיד

 
  • תואר ראשון רלוונטי (תקשורת/ כלכלה/שיווק) - יתרון
  • ניסיון של שנתיים כאנליסט/ית - חובה
  • שליטה מלאה בישומי Office - חובה
  • ניסיון בניתוח דוחות עסקיים - חובה
  • יכולת למידה מהירה של מערכות תפעוליות.


היקף המשרה

משרה מלאה, א'-ה', 8.5 שעות עבודה

הגשת מועמדות

יש לשלוח קורות חיים בציון מספר המשרה בנושא המייל, לכתובת: jobs@mvs.co.il
 
 
  • מיקום המשרה: פתח תקווה
  • המשרה פונה לגברים ונשים
  • דיסקרטיות מובטחת
  • המשרה מופנית למועמדים מתאימים, לרבות לאנשים עם מוגבלויות, אשר מוגבלותם מאפשרת את ביצוע העבודה
 
? בחר קובץ
ניתן לטעון קבצים מסוג PDF,DOC וJPG-בלבד