להלן עדכונים והערכות מבטח סימון לשינויים צפויים בנוגע להפקדות מעסיק:
 
  1. ממשק מעסיקים גרסה 3 - רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון הודיעה על ביטול העלייה לאוויר של גרסה 3 של ממשק מעסיקים, שהייתה אמורה להיכנס לתוקף ב -22/09/2019. מועד הכניסה לתוקף של גרסה 3א (פורסמה כטיוטה במאי),יקבע לאחר השלמת הדיונים מול השוק ופרסום חוזר סופי בנושא ותתחבר לגרסה 4, שתופץ כטיוטה בקרוב. לכן עד לעליית גרסה 4, יש להמשיך ולהפיק קבצי ממשק מעסיקים במבנה הקיים ללא שינוי, קבצים במבנה החדש יידחו.

  2. ביטול אפשרות העברת המחאות לפקודת קופות הגמל- כפי שדיווחנו קופות הגמל רשאיות לקבל תשלומים באמצעי התשלום הבאים בלבד: כרטיס אשראי, העברה בנקאית, שובר תשלום והרשאה לחיוב חשבון.

    הוראות המעבר כללו אפשרות להעברת המחאה לפקודת קופת הגמל, זאת עד לתאריך ה- 01/09/19 בלבד. מעסיקים אשר נהגו לשלם ישירות לקופה באמצעות המחאה, מוזמנים לפנות למחלקת הגבייה של מבטח סימון לשם קבלת פתרון חלופי. פרטי חשבונות הבנק לצורך הפקדה מופיעים גם באתר רשות שוק ההון.

    חובה להעביר למבטח סימון את פרטי העברה, לשם שיוך הכספים להפקדה, באמצעות ממשק המעסיקים.
  3. חשבון נאמנות- כפי שדיווחנו  חוזר "ממשק מעסיקים" כלל הנחיה למעבר הדרגתי מהפקדת כספים לקופות באמצעות חשבון נאמנות לאמצעי תשלום אחרים אשר תיושם בשני שלבים:

 

  • מעסיקים מעל 100 עובדים – החל מפברואר 2020
  • שאר המעסיקים – החל מפברואר 2021

    מבטח סימון נערכת למתן מענה ללקוחות למעבר לאמצעי תשלום חליפיים.

    למידע מפורט לחץ כאן>

    במהלך חודש נובמבר יערכו בדיקות לחלופה שבחרת, אנו נלווה אותך בכל שלבי ההערכות.

מה תרצה לעשות?

ליצור קשר

שדות מסומנים בכוכבית, הינם שדות חובה.
פנייתך תענה תוך 2 ימי עסקים

לעדכן פרטים

1הורדת טופס

הורד טופס למילוי כבר הורדתי את הטופס, אני רוצה לעבור לשלב הבא

2העלאת מסמכים

3שליחה

להגיש תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח

הגשת תביעת ביטוח
 
איך מגישים תביעה? למי עלי לפנות? אלו מסמכים עלי להציג? כיצד ניתן לזרז את התהליך?
אתה מוזמן לקרוא על הליך הגשת התביעה, להבין כיצד עליך לפעול ולגלות שזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה.
כל המידע על הגשת תביעת ביטוח

למד עוד:

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי

להירשם לאזור האישי
 
באזור האישי שלך במבטח סימון תוכל לקבל את כל המידע על תוכניות הפנסיה, הביטוח וההשקעות שלך.
 
כמו כן, תוכל לבצע פעולות באופן עצמאי: עדכון פרטים, הזמנת דוחות, תיאום פגישה ועוד... הרשם עכשיו!

 

להירשם לניוזלטר

להירשם למסלקה

התחלת עבודה חדשה? ברכותינו!


לצורך הטיפול בתוכניות הפנסיוניות הקיימות שלך, עלינו לקבל מבעוד מועד, פירוט מלא ומקיף של התוכניות שברשותך.
לאחר קבלת מידע זה, נוכל לקיים עמך פגישה לצורך הסדרת ההפרשות הפנסיוניות המשולמות על ידי מעסיקך.
אנא הזן את הפרטים הבאים בטופס, בסיום לחץ "שלח" ותופנה לאתר המסלקה להשלמת פרטי כרטיס אשראי (לזיהוי בלבד)

 

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

לפדות פיצויים

 

לפדיון פיצויים או תגמולים בתוכניות הביטוח והפנסיה השונות, יש לשלוח את טופס פדיון הפיצויים או התגמולים בצירוף צילום ת.ז. וספח  + צילום שיק או אישור ניהול חשבון חתום על ידי הבנק, למוקד שירות הלקוחות שלנו.

 

אל תשכח לציין את מספר התוכנית.